31/12-11

Fasen! Vi han inte ta kort på Lowisen innan bröllopet. Varför är det så svårt att hålla tider med små barn? Och varför känns det som att dygnet har färre timmar? Dagarna bara flyger förbi ju! Hur som helst så var bröllopet bland det finaste jag varit med om! Åh, så fin hon var min kusin! Och jag måste erkänna att jag blev väldigt sugen själv på att gifta mig. Stackars Mattias fick höra mitt tjat om giftemål när vi kom hem, haha.

 

Mattias står just nu i köket och fixar en god middag. Lowa ligger och sover. Hoppas hon sover en stund till så mammsen hinner få i sig lite käk :) Resten av kvällen består som sagt av MYS! Daniel och Anna skulle komma över en sväng senare och umgås lite. Skönt och ha dom så nära, bara springa genom källaren! :)

 

Har inga bilder från denna nyår än, så slänger in förra årets nyårspuss! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0