Näst sista dagen

Härliga fredagen är här! Den startade vi med att mamma/mormor stod och knackade på dörren klockan elva. Som tur var så vaknade bara jag. Lowisen och pappsen sov en stund till medans jag och mamma/mormor drack kaffe och åt frukost. Mycket trevligt!

Dagens planer är inte stora. Mamma/mormor är som sagt här. Hon har valt kläder inför morgondagens bröllop. Nu myser hon och Lowa :) Vi ska snart göra oss i ordning och skjutsa hem mamma/mormor för att sen åka ner till stan. Ska in på barnsligheter och försöka byta vagn med dom. De har en jätte fin röd som jag skulle vilja ha. Tänkte att de skulle byta den mot min, får se ifall de går med på det :) Sen ska vi käka på papaya tillsammans med Daniel och Anna.

Bäst jag sätter igång, klockan går. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0