Nyårsafton!

Hej på er! Jag och Lowisen har den senaste timmen lyssnat på barn låtar. Jag sjunger och dansar, hon ligger i sin babysitter och göra några glädje skrik då och då :) Kul har vi! Pappsen är nere i gymmet, och tur är väl det, hade han sett oss ( mig ) nu hade han nog börjat fundera, hihi.

Vi ska snart avsluta vårat partaj och börja göra oss i ordning inför bröllopet. Min kusin som ska gifta sig. Ska bli mycket trevligt! :) Tyvärr kan vi inte vara med på fester som är efter vigseln. Vi tycker att Lowa är för liten, och det bli så krångligt för mig att springa upp och ner och amma stup i kvarten. Istället ska vi ha familjemys här hemma med god mat ♥

Vi hörs senare, måste sätta igång här så vi blir klara i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0