Halv dålig

Ledsen att jag inte skrivit på några dagarna nu. Känner att jag inte riktigt hinner. Dagarna bara springer förbi och varje minut vill jag spendera med Lowa. Hon sover nämligen inte mycket alls på dagarna, och tur är väl det för det gör att hon sover jätte bra på nätterna! Hur som helst så ska jag bli bättre på att skriva här.

Dagen har gått i slöhetens tecken. Inte ens den dagliga promenaden har vi kommit ut på. Dels för att vi ( jag ) är lite lat idag och så har jag även känt av lite halsont, värk i vänster öra och migrän senaste dygnet så för att inte riskera att ligga sjuk hela helgen så stannar vi inomhus! Lowa ligger och halv sover här brevid mig medans jag surfar lite på nätet. Pappsen kommer hem om nån timma och ska då få ta Lowisen lite så jag kan gå in och vila lite. Mår sämre och sämre för varje minut nu.. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0