Fredag

Hej på er! Här har vi varit vakna länge. Ja, för att vara oss. Jag och Lowa brukar stiga upp vid tio - elva tiden men idag var vi redan uppe vid åtta. Skönt och starta dagen lite tidigare! Vi har haft soffmys hela morgonen, jag och lillan. Mattias var uppe i natt och tittade på hockeyn så han sover ännu.

Vi ska snart sätta igång här hemma. En dusch till att börja med, sen ska julen bort idag. Ska bli skönt och få bort alla tomtar och ljusstakar. Trött på och se skiten! Just ja, ni undrar säkert på hur det går för Daniel och Anna. Stackarn har nu haft värkar i över två dygn. Jag vet att hon fått ryggbedövning nu men vet inte alls hur öppen hon är. Men eftersom ryggbedövningen är satt så är det säkert på G! Går bara och väntar och väntar på det där telefonsamtalet som berättar att Lowas kusin har kommit. Fasen så spännande!

Nu somnade lillan så då passar jag på att hoppa in i duschen, vi hörs sen ♥

Fina tulpanerna som står här i vårat vardagsrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0