Friday, I'm in love!

Härliga härliga fredag! Både jag och Lowa är utvilade och pigga idag. Lilltjejen sov nämligen 7 timmar i sträck i natt! Tackar vi för! :) Min sjukdomskänsla är bortblåst och bäst av allt, det är HELG! ♥

Vi startar denna fredag med en mysig frukost. Eller vi och vi. Jag. Lowa ligger här brevid i sin babysitter och babblar för fulla muggar. Vi ska snart börja göra oss i ordning för en förmiddag på stan. Vi ska träffa Lowas båda gudmödrar för lite fika och shopping. Mycket trevligt! Har redan kikat lite på lindex och kappahls hemsida, och hittat lite jag vill ha med hem. Ett par nya jeans till mig är prio ett. Jag vill inte gå runt i mjukisbyxor längre!


Jag och Emma, Lowas ena gudmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0