Koma

Ledsen för att det inte blev några mer inlägg igår. Jag gick runt som i en koma hela dagen. Vaknade aldrig riktigt till. Därav inga inlägg. Idag är jag piggare tack och lov! Sitter i soffan och slappar medans Lowa sitter i sin babysitter och babblar för fulla muggar. Det var något som chockade mig lite, men givetvis gjorde mig väldigt glad, att hon började jollra och prata så mycket, så tidigt. Redan vid tre veckors ålder var det full rulle på den där lilla pussmunnen!

Idag har vi en mycket rolig sak och se fram emot. Vi ska träffa alla från föräldrargruppen! Ska bli mycket roligt :) Så roligt att Lowa och de två pojkarna i gruppen är födda på samma dag! Annars är dagens planer inte stora. Det är jätte fint väder ute så jag funderar på om jag och Lowis ska ta en promenad innan träffen.

Nu måste jag byta blöja på lilla damen, vi hörs senare ♥




Lillan har fått det enda jag ville att hon skulle få efter mig, ögonen.
Stora och mörkblå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0