Ny vecka

Måndag igen, och jag och Lowa är ensamna. Igen. Så trist! Vi älskar verkligen när Mattias är hemma hos oss! Speciellt Lowa, hon är så glad i sin pappa. Men, som jag skrivit tidigare så tar det nog lite tid innan man vänjer sig och kommer in i rutiner.

Just nu har jag en väldigt övertrött tjej brevid mig. Blir hon det minsta övertrött så har hon väldigt svårt att komma till ro. Ögonen går i kors på henne nu, men hon vägrar sova. Lilla stumpan. Fast nu, bara för att jag skrev det så verkar det som att hon somnat. Skönt för henne! :)

Ska passa på och göra mig i ordning nu, vi hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Sv: Vilken solskens berättelse, otroligt skönt att få en sån kommentar just nu mitt i allt :(



Kramar

2012-01-18 @ 09:12:55
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0