Pirrigt

Åh, snart kommer Lowas tredje kusin! Daniel och Anna åkte in till förlossningen i natt och inte förens nu fick vi en update. Anna är bara öppen en cm men har värkar så ikväll/natt kanske han/hon kommer :) Så spännande! Jag sov inte mycket i natt kan jag meddela. Kunde inte slappna av riktigt och när jag väl somnade så drömde jag tom om den kommande bebisen. En liten pojke enligt drömmen, så vi får se ifall det stämmer :)


Jag och Lowisen har haft morgonmys i soffan, och fick precis sällskap av pappsen. Jag tänkte strax hoppa in i en dusch och sen plocka lite smått. Vid två tiden ska vi till Emma och Pierre och hälsa på. Även Angelica med familj och Millis och Benjamin kommer. Ska bli kul och ses alla fyra, och med fyra menar jag mig, Emma, Angelica och Milla. Blir som gamla goda tider! :) Roligast är ju att vi alla fyra har barn nu ( Emmas kommer om cirka en månad ) Tänk va tiden går fort..

jag & Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0