Sjukhus besök

Här försöker vi hålla en liten fröken vaken så gott det går. Vi ska nämligen vara i Karlstad vid 16, sjukhus besök väntar oss och lillan skulle helst sova då. Vi ska göra hörsel testet för tredje gången. Hoppas det går igenom idag, annars gråter jag nog ihjäl mig! Men jag är inte så jätte orolig, vi tycker hon reagerar på ljud här hemma så :)

Fick precis hem kort som vi beställt. Så roligt och ha dom framkallade, istället för att de ska ligga i datorn. De flesta är förstårs på Lowa. Nu ska det bara köpas ett fint album som jag kan sätta in bilderna i. Vi beställde även en förstoring men den var inte med nu utan kommer om ett par dagar. Ska bli spännande och se hur den blev! :)

Nä, bäst jag underhåller lillan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0