325 gram!

Kan börja med och säga att gårdagens besök på sjukhuset inte riktigt blev som vi hade hoppats på. Kan berätta lite om testerna. Först gör de ett test då de sätter in en liten grej i örat som skickar ljudvågor in i örat. Dom ljudvågorna ska då studsa tillbaka, men i Lowas fall gjorde dom inte det så det testet blev inte godkänt.

Efter det kollade dom om trumhinnan rörde sig, och i det testet blev Lowa godkänd ( tack och lov ) Efter det testet så gör de ett då de sätter sladdar på henne. En i pannan, en i tinningen och en i nacken. Dom mäter av om allt ser bra ut mellan öronen och hjärnan. Att signalerna fungerar emellan dom. När detta testet görs så måste man sova, vilket Lowa vägrade göra trots att vi hållt henne vaken i flera timmar innan vi hade tid. Envis tjej! Vi gav upp till slut och ska få en ny tid om en månad och då ska de använda lite mer avancerade saker.

När vi kom hem mådde jag skit! Oron tog knäcken på mig. Idag känns det lite bättre. Vi tycker ju att hon reagerar på ljud, men ändå finns det lite oro. Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så vi får komma iväg och göra testet igen, och så får vi hålla tummarna för att lilla fröken vill sova då!

Idag har vi haft en riktigt bra dag! Började med ett besök på BVC där både jag och Mattias fick en chock när vi vägde henne! Från 3385 till 3710 på EN VECKA! Det är alltså 325 gram! Måste ha grädde i mina tuttar, haha. Efter det tog jag och Lowisen en fika med våra favoriter, Emma, Camilla och Benjamin :) Gick på stan en stund efter det och shoppade lite smått till Lowa.

Nu sitter vi hela familjen i soffan och myser framför Juno ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0