Städning

Tror vi börjar bli lite förkylda här hemma. Lowa är snorig, och har varit det ett par dagar men nu verkar det även som att jag åker på skiten. Läste dock att bebisar kan vara lite snoriga de första veckorna i livet, så vi hoppas på att det är det och inte någon dum förkyldning.

Idag måste här verkligen städas! Skulle ha gjort det igår men dagen blev inte riktigt som planerat. Mormor/mamma och morfar/pappa ville komma idag och träffa Lowa så jag passar på att städa lite då medans de underhåller henne :) Skickar nog ut dom på en promenad med vagnen också så jag kan konsentrera mig helt på hemmet.

När Mattias slutat ska vi iväg till Karlskoga och hämta en sak till vagnen som de glömde ge oss när vi köpte den. Blir nog även en tur på Ö&B. Tänkte stanna en sväng på jobbet också och säga hej. Har inte träffat många av dom på väldigt länge, och ännu har de inte fått se Lowisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0