Hejsvejs!

 
Känner att bloggen kommer lite i kläm nu när det har varit så fina och soliga dagar. Det sista en vill göra är att sitta vid datorn, och på kvällarna ligger man bara och myser framför en bra film. Ska försöka bättra mig, ännu en gång.
 
Just nu ser vädret inte så lovande ut, men det kanske spricker upp snart. Vore trevligt att starta Mattias semester med några soliga dagar :) Jag ska precis starta dagen här tänkte jag. Gå ut med anii och sen hoppa in i en dusch. Förmiddagen kommer säkerligen spenderas på svärföräldrarnas bakgård, om vädret tillåter, men jag ser faktiskt lite sol nu så vi håller tummarna!
 
Nu sitter anii vid dörren och väntar så det är bäst jag sätter igång, kramis ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0