Regnig torsdag

Vilka fina dagar vi har haft! Vi har hälsat på vänner, njutit ute i solen och bara mått gott! Det är så himla skönt att ha Mattias hemma ♥ Denna dag har dock inte varit lika bra. Hela familjen har varit slöa och sega. Tom lilla glada och pigga Lowa har inte varit sig själv. Vi har bara myst, lekt och sovit till och från hela dagen, men jag måste erkänna att såna dagar kan också vara sköna, bara de inte kommer för ofta! :)
 
Sitter just nu och små kikar på min favorit sida - Tradera. Livsfarligt men så roligt! En film snurrar på i bakgrunden men den verkar kass så jag ska nog göra mig i ordning för sängen. I morgon väntar förhoppningsvis en bättre dag, bland annat med present letande i Karlskoga. Världens finaste kille fyller nämligen 2 år i morgon!
 
Lowis hade högläsning för mamma och pappa förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0