Sista veckan

Nu lovar jag er en skärpning! Vet att det är många nära och kära som man inte pratar med så ofta som vill veta hur det går med Lowa så jag lovar er en bättring på uppdateringarna. Lovar!
 
Dagarna springer iväg. Det känns som om det bara är morgon och kväll. Mattias har nu bara en vecka kvar på sin semester, trist nog. Lowa mår bara fint och växer och utvecklas i en rasande fart! Hon har nu börjat åla, mest bakåt och åt sidorna dock men snart kommer hon nog på att man kan ta sig framåt också :) Hon har också börjat ställa sig mot möbler, stora tjejen
 
På tal om lillan, jag vet inte om jag skrev om resultaten av magnetröntgen? Operationen blev ju inställd pga att magnetröntgen inte var gjord. Med magnetröntgen ville de se så inte Lowa hade några andra fel och så ville de ha bilder på hennes hörselnerver. Allting såg helt PERFEKT ut! Men det visste vi ju redan :) Inga andra problem och hon har jätte många fina hörselnerver så resultatet med CI kommer bli bra!
 
Nu sista veckan på Mattias semester ska vi njuta! I morgon ska vi slå på stor och köpa ny bil, wiiih! Sen har vi lite små resor i veckan, bland annat till mariebergsskogen och skara sommarland. Ser vi fram emot! Nu ska jag mysa lite med älsklingen innan det blir sängen, men först slänger jag in lite bilder från när Milla, Markus och Benjamin var här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0