11 timmars städning

Det är en helt slut mamma som skriver nu. Städning i elva timmar = ÖMMA FÖTTER och ONT I RYGGEN! Men det är väldigt skönt att ha det gjort. Bara fönsterna kvar, men de tar jag i helgen. Mattias och Lowa har umgåts hela dagen och nu när jag var klar med städningen så somnade lillan så jag har inte sett så jätte mycket av henne idag. Ni må tro att vi ska ta igen den tiden i morgon!

Lovade er att skriva lite om vad som sker härnäst med Lowa. Den 15 mars ska vi tillbaka till Karlstad sjukhus, och då ska Lowa få sina första hörapparater. Varför då kanske endel tänker, eftersom hon inprincip är döv, men hon ska ha dom för att förstärka de få ljud hon kanske hör. Det är väldigt svårt att mäta hörsel hos så små barn, så därför. Och även för att hon ska bli van vid att ha något i örat med tanke på förhoppningsvis kommande CI operation.

Det är det som väntar oss härnäst, sen har vi röntgen, undersökning för andra sjukdomar, eventuell operation mm. Men det kommer jag skriva om en annan dag för just nu är jag för trött och ska mysa lite med min kärlek innan jag ska sova. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0