Hockey

Härlig start på morgonen. Havregrynsgröt och en stor kopp kaffe. Lowis vaknade klockan 7 men somnade om när jag gav henne nappen och sov då vidare 1 hel timma så jag fick avnjuta frukosten i lugn och ro. På tal om Lowisen så är hon bättre nu. Ingen feber men fortfarande lite förkyld. Bara hon slipper den där jäkla febern så är vi glada!

Igår hade jag och Mattias lite egentid på kvällen. Vi stack iväg och tittade på hockey. Färjestad - HV71. Det var första gången jag var på hockey och det var riktigt roligt! Första 15 minuterna var dock hemska! Vi satt så högt upp så jag fick panik i början och funderade på hur detta skulle gå. Vid ett tillfälle blev det svart och jag försvann nog för någon kort sekund, men efter lite pepp-prat från Mattias och några djupa andetag gick det bra och jag kunde njuta av matchen.

Idag ska vi åka ner till min syster med familj i Sjötorp. Ska bli trevligt!
Vi hörs när vi kommit hem igen. Kramis ♥

Min lurviga älskling fyllde 7 år igår ♥

Det firades med leksaker och godsaker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0