Barnenshus

Vilken fin fredag vi hade igår. Jag lovade er lite bilder men det blev tyvärr inte så många tagna. Hade velat ta några på Vincent men lillfisen sov igenom hela dejten och vaknade precis när vi skulle åka hemåt. På kvällen myste jag och Mattias med tacos och lite fruktsallad till efterrätt. Mysig dag! ♥

Idag har vi ännu en fin dag att se fram emot. Vi ska snart göra oss i ordning och sen åka iväg till Karlstad. Barnenshus ska besökas. Behöver ett parasol till barnvagnen. Skulle behöva ett nytt babygym och en gåstol också men det får nog bli lite längre fram. Vi får se. Sen måste vi springa in en snabbis på HM också. Lowa behöver som jag nämnt tidigare, fler bodys i storlek 62. Lite snygga vår plagg!

Jag har inte skrivit så mycket om hur det går med Lowa, angående hennes hörselnedsättning/dövhet. Vi har varit "lediga" från sjukhusbesök och liknande i 3 veckor nu så det är därför. Jag har försök och inte tänkt så mycket på det utan bara njutit av vardagarna tillsammans med lillsnuttan. Men nu till veckan är det dags igen. Både onsdag och torsdag ska vi till Karlstad. Onsdag är det möte med specialpedagogen och teckenspråksläraren och på torsdagen ska vi till ögonläkaren och så ska vi göra nya proppar till Lowas hörapparater.

Jag ska stå på läkaren, och all annan personal lite. Vi vill att hon ska röntgas så snart hon är redo, och få operationen så tidigt som möjligt. Om hon nu kan få operationen, men det tror jag, och hoppas på. Mer om det en annan dag. Nu måste jag verkligen sätta fart här hemma. Ha en fin dag! ♥


Kommentarer
Postat av: My

Vilken fin blogg du har :)

2012-04-02 @ 12:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0