Barnhörselvården

Vilken dålig natt jag och Lowa hade i natt. Lowa fick ju sina 3 månaders sprutor igår och i natt fick hon feber så klockan 3 vaknade hon och gnällde lite. Vi gick upp och hon fick ny blöja, lite mat och alvedon men kunde ändå inte komma till ro efter det. Stackars liten! Hon sov 10 minuter, vaknade, gnällde, jag gav henne nappen, hon somnade, vaknade efter 10 min, gav henne nappen, och så fortsatte det till klockan 5. Då gav vi upp och gick upp och gjorde morgon.

Hon blev lite piggare efter ett par timmar som tur var för klockan 9 skulle vi vara i Karlstad, på barnhörselvården. Det var första gången för oss där och det var väldigt kul att äntligen få se stället, och träffa personalen ( som var helt underbar ) Jag är helt övertygad om att vi kommer stor trivas där framöver! Det fungerar lite som ett dagis för barn med hörselskada/dövhet. Mycket fint ställe!

Nu ligger våran lilla tjej och sover så gott. Jag ska snart gå in och göra henne sällskap men innan måste jag gå ut på en sista runda med Neo som ska vara här i ett par dagar. Min älskade pöjk! ♥


Lowa och pappsen myser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0