Godmorgon måndag

Vilken härlig start på veckan! Sovmorgon för min del och solen skiner ute, härligt! Idag börjar mitt lite mer nyttiga liv. Jag ställde mig på vågen i lördags nämligen och fick en chock! Visst, jag har nyss fått barn så vad trodde jag egentligen? Men jo, de där extra kilona ska bort!

Vi startar denna vecka med en lugn måndag. Vi ska bara vara med varandra och njuta av vår lilla tjej. Håller vädret i sig så blir det nog en promenad sen. Vi har faktiskt inga stora planer alls denna vecka. Inga sjukhus besök ( SKÖNT! ) Nu vaknade tjejen här så bäst jag ger mig :) Vi hörs senare ♥


Kommentarer
Postat av: Ulrika Ekman

Så lika fina ögon ni har!!!

2012-03-19 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0