Regnig onsdag

Fasen! Jag skrev ett inlägg i morse men det publicerades aldrig ser jag nu. Jaja, dagen har iallafall varit bra. Vi har varit ute på en regnig promenad tillsammans med mormor, Anna, Olivia och Laban. Annars har vi bara varit inne och myst. För första gången på länge sov vi faktiskt en stund på dagen tillsammans, jag och Lowis. Jag brukar annars försöka få lite gjort när hon sover men idag så somnade vi båda två. Hon på mitt bröst, mys! ♥

Nu ligger snuttan i babygymet och leker. Pappan är nere och tränar och jag sitter här och kikar lite. Jag försökte nyss ta lite kort på mig och Lowa tillsammans men nä, när jag fick se mig själv på bild ville jag bara spy! Hur kunde jag gå upp så mycket i vikt EFTER att Lowa kommit? Ååååångest! MEN det kan bara bli bättre nu, bara och ta tag i skiten! Promenader och nyttig mat.

Nu ska jag mysa lite med lilltjejen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0