Öppna förskolan

Hej på er! Haft full rulle i helgen, därav inga inlägg. Han slänga upp en ny design nu, blev inte riktigt som jag önskat så ska sätta mig en annan dag och fixa till den men sålänge får denna duga! Dagen har varit riktigt bra! Började med ett besök på öppna förskolan tillsammans med Emma, Pierre och Vincent. Första gången vi var där och det var riktigt mysigt så vi lär gå dit fler gånger.

Efter någon timma där var det dags för Lowa att få sin första spruta. Aj aj aj! Det var riktigt otäckt tyckte lilla damen. Skrek som attan, men det gick över ganska fort som tur var. Vi passade på att väga och mäta henne samtidigt och nu väger Lowis 5640 och är 58 cm lång ♥

Nu ska jag snart ställa mig och laga lite mat, sent som vanligt. Det är något vi är dåliga på här hemma, äta mat I TID! Men det blir väl bättre då Lowa kan vara med och äta också, då måste det lagas mat i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0