Sjuk

Hallå alla fina! Ledsen för dålig uppdatering. De senaste 2 dygnen har inte varit roliga! Jag har haft så himla ont i nacken, knappt kunnat röra mig. Har även haft väldigt ont i halsen och kroppen. Ringde sjukvårdsrådgivningen igår och de tyckte jag skulle åka in och kolla så det inte var något mer allvarligt på G, eftersom nacken gjorde så ont. Som tur var så var det bara en vanlig förkyldning som satt sig på körtlarna i halsen. Idag är jag iallafall lite bättre så vi hoppas att det är på bättringsvägen nu!

Just nu är jag ensam hemma. Sitter i soffan med en kopp kaffe och kikar runt lite på dopklänningar ( det närmar sig! ) Mattias och Lowa är hos farmor och farfar och hälsar på. Senare i eftermiddag kommer Daniel, Anna och Olivia och hälsar på en sväng och efter det ska jag och Mattias mysa med god mat framför Big Brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0