Snabba dagar

Jag förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen. Igår satt jag och tänkte att "i morgon ska jag hinna med och skriva lite i bloggen" Jo tjena! Nu sitter jag här och det är kväll och inte har jag hunnit skriva något under dagen, och ändå har vi inte gjort något speciellt idag. Sedan Lowa kom springer dagarna förbi och jag blir lika förvånad varje gång jag tittar på klockan! Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt.

Vi har kört på hemma mys hela dagen. Lowa har testat sina hörapparater några gånger också och det har fungerat bra. Hon låter dom sitta kvar och är så söt i dom ( som ni kan se på bilderna nedan ) Nu ikväll har vi haft fin besök. Lowas mormor, morfar och farmor har varit här och myst med lillan.

Nu ligger Lowis och sover. Resten av familjen sitter i soffan och myser. Mattias med sin iphone och jag med datorn i knät, det är romantik dä! Haha! Nu ska jag fixa med lite kort jag tog på Lowa tidigare, slänger upp några här om jag hinner. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0