Träff

Lika fin och solig dag idag!
Jag och Mattias har dock inte kunna njutit av det som vi gjorde igår. Hela dagen har vi nämligen spenderat på Hörselvården i Karlstad. Idag träffade vi andra föräldrar till hörselskadade/döva barn. Det har varit en mycket lärorik, intressant och trevlig dag!

Att få träffa andra som är i samma situation. Att slippa känna sig så ensam! Deras barn var lite äldre, den yngsta var 1,5 år och hade haft CI i 8 månader, vilket fungerade jätte bra! Jag tänker inte skriva mer om föräldrarna eller barnen eftersom de kanske inte vill det, men som sagt, det har varit en mycket bra dag!

I morgon ska vi tillbaka för ännu en heldag på Hörselvården. I morgon ska vi lära oss lite teckenspråk. Jag och Mattias har redan börjat lite. Vi kan alfabetet, jag kan cirka 50 ord och Mattias kan cirka 30. Teckenspråk är verkligen ett underbart språk och det är så roligt att lära sig! Efter teckenspråkskursen ska Lowa få sina första hörapparater. Något vi väntat på länge nu. Ska bli så roligt!

Nu ska jag fortsätta mysa framför tvn med familjen.
Vi hörs i morgon igen ♥ KRAMAR!


Nyfödd liten ansjovis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0