Utomhus kisse

Vi håller på och "gör" ( säger man så? ) Jackie till utekatt. Hittills har det gått bra! Idag lämnade jag henne ensam ute för första gången. Gick ut igen efter 10 minuter och då var hon borta. Hönsmamman kom fram och jag sprang runt och letade som en galning efter henne! Runt hela området och när jag kom tillbaka till vårat hus efter ca 30 minuter så satt hon där, utanför våran port. PUH! Får se om hon gör mamma lika orolig i morgon.. Skruttfian!

Jag har städat idag, och sen tog jag lite söta kort på Mattias och Lowa. Mitt intresse för att fota har verkligen blivit mycket större sen Lowa kom. Ska gå en fotokurs här snart. Ska bli kul! :) Nu ska här lagas mat. Pommes, rostbiff, b-sås och sallad blir det. MUMS!

Mina älsklingar ♥

( slänger upp fler bilder lite senare )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0