4 maj

Lowis och jag startade fredagen med en sovmorgon igen, denna gång till klockan 8! Härlig start på helgen! :) Lillan har precis somnat igen och jag kikar lite på kläder inför dopet. Mindre än en månad kvar nu! Vi beställde världens finaste dopklänning till Lowa häromdagen, så så så fin! Nu är det bara lite dekorationer till dukningen och tårtorna som ska beställas sen är allting klart.

Idag ska vi till Karlstad. Vi ska träffa Birgitta. Är inte helt hundra på vad vi ska göra men jag tror hon bara ska kolla hörapparaterna. Ikväll ska vi ut och äta tillsammans med Camilla och Markus. Ska bli skönt och komma ut lite med vänner. Det var lääängesen sist! Äta gott, dricka gott, skratta, prata skit och bara vara Emma.

Sida vid sida sen små barnsben
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0