5 månader

Idag, för exakt 5 månader sen var Lowa drygt 4 timmar och 15 minuter gammal. Jag låg på uppvaket efter operation. Jag hade bara fått träffa Lowa i 10 minuter innan de sprang iväg med mig. 6 timmar senare fick jag träffa henne igen. Så fin, så underbar, så perfekt. Idag är hon 5 månader gammal och ännu mer fin, underbar och perfekt. Det finns ingenting jag älskar så som jag älskar henne. Ingen som kan ge mig sån glädje som hon gör. Mitt allt, mitt liv, min kärlek, min älskade dotter

 

♥ Väger 7,3 kg
♥ Är 63 cm lång
♥ Har storlek 62/68 på kläder
♥ Hon pratar och skrattar hela dagarna
♥ Känner igen sin mamma och pappa
♥ Greppar saker
♥ Kan greppa saker med en hand och för den till den andra handen
♥ Kan sitta själv korta stunder
♥ Sover hela nätterna ( gjort sen hon var 2 mån iofs )
♥ Älskar när man dansar och sjunger tillsammans
♥ Älskar sin egen spegelbild

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jaha, fick du göra kejsarsnitt eller blödde du vaginalt efter förlossningen?



Och visst är ens barn ens allt!! Det är en sån otrolig kärlek man känner :) går inte att beskriva för dom som ej har barn! Man gör allt för dom små liven.

2012-05-04 @ 10:24:43
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag fick en rispa på livmoderhalstappen så började blöda nå fruktansvärt efter det att moderkakan kommit ut. Därför fick jag opereras, för att stoppa blödningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0