5 månaders vaccination

 

Hej på er! Idag har vi haft fullt upp! Började dagen med en mysig frukost tillsammans, jag och Lowa. Efter det var det dags att besöka BVC för att få 5 månaders sprutorna. Aj aj aj! Det gjorde ONT tyckte Lowa! Tur att farmor kunde följa med och höll i Lowa när hon fick sprutorna. Jag är så spruträdd så klarar inte av det. Vi vägde och mätte henne också och hon har växt på riktigt ordentligt sen vi var där sist ( 10 dagar sen ) Hon väger nu 7610 gram och är 64 cm lång. Stora tjejen ♥

 

Efter det blev det väldigt stressigt och jag trodde inte vi skulle hinna till babysimmet men det gjorde vi. Tack vare att vi fick skjuts av Emmas mamma. Jätte snällt! Lowa var som vanligt överlycklig i vattnet. Så sprattlig att jag tappade henne inte bara en gång, utan två gånger. Två gånger under vattnet, men det gick bra! Hon kom upp med ett flin på läpparna :) Helt otrolig liten tjej vi fått, jag vet inte vad som får henne sur och ledsen, glad dygnet runt!

 

 

När vi kom hem somnade vi båda två, som stockar! Lowa sov i hela 2,5 timma. Måste berott på sprutan. Nu är hon iallafall vaken och pigg. Ligger i sitt babygym och härjar! Får se hur natten blir. Hoppas hon slipper febern, men hon fick det förra gången så jag är rätt så inställd på att den kommer dyka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0