70 årskalas

Jag han aldrig skriva något igår. Full rulle! Började med en skön powerwalk tillsammans med Anna och Olivia. Efter det åkte vi iväg på babysim. Lowa verkligen älskar det! Hon var inte stilla en sekund och skulle helst simma iväg själv. När vi kom hem däckade vi båda två och sov i ett par timmar, skönt!

Idag har vi varit på 70 årskalas. Farmor åkte ner till syrran för att slippa bli firad, trodde hon. Ner kom vi och ett par vänner till henne för att fira henne ordentligt. Ni må tro att hon blev överaskad och glad! Nu har Lowa precis somnat och jag sitter och små kikar på top model. Mår inge bra alls! Trodde jag hade klarat mig från alla sjukdomar jag varit i kontakt med men icke, nu verkar det vara min tur. Halsont, huvudvärk och konstig känsla i kroppen.. Hoppas innerligt jag är någorlunda ok i morgon eftersom en viktig dag i Karlstad väntar.

Nu ska jag göra lite nudlar, och sen krypa ner i soffan, puss

Moa & Lowa

 

Fina tjejerna ♥

 

Min tok!

 

 

Moa, Marjetta, Syrran, Lowa och lite jag

 

 

Min stora fina kille!

 

Lowa sitter och kikar

 

Bus med Lowa

 

Moa och Lowa busar

 

<3

 

Mina älsklingar!

 

Kusinerna

 

 

Finaste

 

 

 

 

Lowa och morbror Jonas

 

Myser ♥

 

Syster, farmor, pappa, jag, Lowa, Moa och Melvin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0