Babymassage

Godmorgon fina ni :) Lowa tog lite sovmorgon idag. Vaknade klockan 7 och det räknas nummera som sovmorgon. Lillfisan har de senaste dagarna annars velat göra morgon redan vid 5 - 6 tiden. Lite väl tidigt tycker hennes mor och far!

Nu sover Lowis igen och jag ska passa på att göra mig klar inför en dag på stan. Först och främst blir det att kika lite i affärer och efter det ska vi på babymassage igen. Mysis! Behöver ett par nya jeans så det SKA jag hitta idag, sådetså! :)

Måste berätta att vi fick tid till magnetröntgen och datortomografi igår. Den 13 juni ska vi iväg på det. Blandade känslor inför det, helt klart. Oro över att hon ska sövas, men samtidigt ser jag fram emot det. Ska bli skönt och få det gjort, och att få ett besked. De ska alltså kolla om Lowa har hörselnerver och om hennes snäckor är hela. Är dom det så blir det operation inom snar framtid och hon kommer få sitt CI och bli hörande. Har hon inte det så finns det ingenting och göra och Lowa kommer då få kommunicera med hjälp av tecken resten av sitt liv. Hoppas såklart på att hon kan få CI men om inte så är hon lika älskad för det och vi kommer göra ALLT för att ge henne det bästa!

Min lilla skönhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0