Lång helg

 

Lång helg! Lovely. Det är verkligen helt underbart att vara hemma hela familjen tillsammans ♥ Ledsen för dålig uppdatering de senaste dagarna. Har inte mått helt hundra. För det första har min visdomstand bråkat med mig igen, och sen har jag bara varit allmänt deppig. Såna dagar är få som tur är!

 

Idag har vi inte gjort allt för mycket. Vi var iväg till Annas föräldrars trädgård. Vi köpte ingenting, eftersom både jag och gubben är sämst på att hålla blommor vid liv. Här hemma kör vi på plast blommor, fungerar lika bra! Ikväll är det hockey som gäller. Daniel och Olivia kommer över och gör oss sällskap. Jag ska fixa ihop hemma gjorda hamburgertallrikar tills dess, MUMS!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0