Lördag morgon

Här är vi pigga och glada efter en god natts sömn. Lördag morgon, precis fått i mig lite fil och kaffe. Mattias och Lowa ligger och sover, och lilla Jackie är ute och busar. Jag njuter alltså av lugnet och tystnaden.

Idag ska Lowa till sin mormor och morfar. Vi ska väl inte göra något speciellt egentligen utan det var de som ville låna henne lite :) Men under tiden ska jag passa på att få lite gjort. Städa, skriva i Lowas bok och beställa det sista till dopet.

Nu ska jag hoppa in i en dusch, vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den där bilden har ju inte du tagit! Och hon som äger den har ju copyright på sina bilder, vet du det?

2012-05-07 @ 22:22:39
URL: http://frejasmama.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oj, hela inlägget kom inte med ser jag... Menade inget illa, utan bara att hon kanske inte blir så glad. :) Hoppas du inte tar illa upp!

2012-05-07 @ 22:27:37
URL: http://frejasmama.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej den har inte jag tagit :) Hittade den på google. Vet ingen vem som tagit den, men om hon tar illa upp så får hon säga till så tar jag bort den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0