Lördag

Lowa och jag hade ännu en mysmorgon i morse. Åt god frukost, duschade ihop och lekte. Lovely! Och vet ni vad lillfisan gjorde mer i morse? Vände sig från mage till rygg först ( har hon gjort en gång innan bara ) och inte långt efter det vände hon sig från rygg till mage för första gången! Stora tjejen, och super stolt morsa!

Jag och lillan sitter nu och myser i soffan. Vi var ute på en promenad tidigare, men fick vända och gå tillbaka hem rätt så fort. Det börjde nämligen regna lite grann och jag hade inte med regnskyddet, plus att jag glömde det ta med det viktigaste av allt, nappen! Katastrof!

Jag har suttit och skrivit ut lite recept på tårtor och cupcakes inför dopet. På tal om dopet så hade vi möte med prästen igår. Gick jätte bra och vi är alla jätte nöjda med upplägget och med henne! Ser verkligen fram emot dopet. Ska bli så mysigt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0