Snart så

Nästa hela dagen har jag och Lowa varit uppe hos Lowas farmor och farfar. Även Anna och Olivia har varit där. Mys! Lowa har i några dagar varit nära på att vända sig från rygg till mage, och idag var hon ännu mer nära! Hela kroppen var liksom över, bara den där dumma höger armen som var i vägen.

Nu sover lillan en kortis, efter det ska hon få bada och sen umgås med sin far lite innan det är natten för hennes del. Jag ska sätta mig med Olivias dop present så den hinner bli klar innan dopet. Efter det tänkte jag skriva ut lite recept på tårtor. Jag och Anna ska nämligen baka tårtorna själva! Åh, måste ju beställa dekorationer till dom också! Fullt upp, bäst jag sätter igång nu på en gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0