Framtiden

Jag sitter och funderar på framtiden. Vad vill jag göra? Jag hittade ett program jag vill läsa, men då måste jag plugga upp 3 ämnen innan, och jag funderar starkt på att göra det. Programmet är på distans och det är ju jätte bra eftersom Lowa inte kan gå hela dagar på dagis till att börja med. Men ja, jag vet inte.. Tåls att tänka på!
 
Lowis ligger just nu och sover så jag passar på att uppdatera er lite. Allting går fortfarande jätte bra med Lowa och nu börjar hon reagerar mycket på pratljud :) Duktiga tjejen! Så stolta är vi
 
Fredag och en underbar helg väntar oss! Mysdag idag, kalas i morgon och babysim på söndag. Kanon helg! Lowas mormor och morfar kommer hit om en stund och umgås lite. Då ska jag passa på att ta en dusch, en lång sådan, väldigt sällsynt att duscha länge när man har små barn nämligen :)
 
Nu vaknade liten, så nu blir det mellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0