Kärleksfull

Vi har haft en bra dag, jag och min lilla Lowa. Hon älskar verkligen att vara nere på Öppna förskolan. Det är synd att hon inte har kommit på hur man tar sig framåt ännu, för då hade hon verkligen varit på varenda liten bebis därinne :) Kramat och pussat på dom. Det är sån Lowa är, kärleksfull. I måndags satt hon och en pojke mittemot varandra och pussades. Så sött! Precis när jag skulle ta fram kameran för att ta kort så slutade de såklart.
 
Just nu sitter jag och små kikar på Bonde söker fru. Lowa ligger och sover och Mattias är och tränar. Jag är redan ganska trött så jag blir inte långvarig. I morgon väntar dessutom en spännande och lärorik dag så det är bäst jag är ordentligt utvilad :)
 

Kommentarer
Postat av: Milli

Hej. vilken intressant blogg, åh vad jobbigt de måste vara att ha fått de beskedet att tjejen är döv! Hon kommer vara de hela tiden då eller? Finns de i eran släkt eller kan de bli så bara sådär? Har aldrig tänkt tanken en gång att de skulel kunan bli så.. Har en liten tjej själv på snart 7 veckor, och en som är 15 månader :) Visst kan jag göra tårta bara de passar osv. du kan maila mig på [email protected]

Svar: Hon kommer alltid vara döv, men är nu opererad och har cochlear implantat så nu hör hon! Men tar vi av dom så är hon ju döv. Det finns inte i våran släkt utan det var ett virus som gjorde att hon blev döv. Väldigt vanligt virus, ovanligt att det blir såhär dock. Jag mailar dig :)
Emma Simonsen

2012-10-18 @ 14:17:21
URL: http://millistartorochannat.blogspot.com
Postat av: Lars Lundberg

En tanke god som någon, att älska någon är det bästa som finns, att pussas och ha de gött, skönt. Lars

2012-10-18 @ 17:05:54
URL: http://klippare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0