Lååång dag

Hemma, i soffan med lite choklad och dricka efter en lång dag. Så värd det! Klockan halv 5 i natt styrde vi bilen mot Huddinge för 1 månaders kontroll. Allting såg mer än bra ut och än en gång förbluffar Lowa läkarna! Helt otroligt vilken tur vi har, och vilken fantastisk liten tjej vi har som är så duktig! Är så stolt över henne ♥
 
Ligger som sagt i soffan och myser. Både Lowa och Mattias sover sen länge. Mattias la sig redan halv 6, han mår inte alls bra. Febrig och ingen röst kvar, stackarn! Vill jag inte ha! Jag ska ju till Ullared i helgen så nä, ska hålla mig undan honom!
 
Jag blir inte långvarig idag med tanke på att jag redan varit vaken i 18 timmar! Gosh! Inte konstigt att ögonen går i kors :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0