Lilla björnen

 
Jag tror jag skrivit tidigare om våra nätter. Lowa har sovit bra på nätterna sen hon föddes. Tror hon började sova hela nätterna när hon var runt 1,5 månad. När hon var cirka 8 månader började hon dock skrika på nätterna. Hon somnade bra, och i tid men vaknade cirka 3 gånger per natt och skrek, efter nappen. Gav henne nappen och hon somnade om fort men det blev ju ändå påfrestande för både henne och mig. Från djup sömn till att stå upp brevid hennes säng på inte ens en sekund! Hur som helst, nätterna har nu äntligen blivit bättre! Inte ett enda skrik på 6 nätter! Peppar peppar!
 
Lowa sitter här brevid mig och tittar på tv. Hon har blivit lite av ett tv-freak! Från helt ointresserad till att ÄLSKA tvn! Antar att den blev lite roligare nu när hon hör :) Vädret är inget att hurra för idag så vi kör nog på en riktigt inne mysdag! Väntar på att Mattias ska komma hem så han kan ta Lowa en stund. Jag har lite små pyssel att göra här hemma. Få upp nya gardiner, och sänka Lowas säng.
 
Här kommer lite bilder på min lilla björn! Hihi! Visst har hon blivit stor?! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0