Mam

 
Hallå! Ännu en gång är jag ledsen för en otroligt dålig update. Jag har skrivit några gånger innan, eller försökt, men det har bara blivit massa ointressant text. Sen ska jag vara ärlig och säga att jag inte mått så bra, eller mår ska jag säga. Mitt psyke har inte varit riktigt ok. Jag har nu sökt professionell hjälp iallafall så jag hoppas att det snart ska bli bättre.
 
Lowa mår toppen! Allt med hennes hörsel och tal går framåt med raket fart! Säger det ännu en gång - Helt otroligt! :) Lowa vet nu vad lampa är. Hon säger mam ibland, och har även sagt lala, bah, mä. Hon pratar non stop! Då menar jag verkligen non stop! Det är som musik i mina öron, helt klart ♥
 
Mattias har precis lagt en trött Lowis. Jag ska gå och göra mig en kopp te och sen kika på Svenska Hollywood fruar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0