Sjukstuga!

Fy vilken seg och tråkig söndag jag haft. Pappa och liten är ute och roar sig och jag kan inte bli med då jag inte mår hundra. Förkyld, ont i halsen och kroppen. Även Lowa är förkyld, men hon är pigg och glad som vanligt annars. Vi har varit på Öppna Förskolan två gånger den här veckan så jag misstänker att vi åkte på något där. Sånt som blir när små leker med varandra!
 
Har haft en fin helg annars. Kalas igår för Lowas farfar. Lowa var så fin! Jeans klänning och toffs i håret. Något jag försökt göra på henne ett tag men håret har varit lite för kort men nu äntligen går det :) Så sött! Idag hade jag tänkt rensa lite i Lowas garderob men när Mattias och Lowa gick ut i förmiddags så mådde jag så dåligt så jag gick och la mig och sov i TRE timmar! Herre! Hoppas jag kan somna någorlunda tidigt ikväll ändå.
 
I morgon startar en ny vecka alltså som innehåller lite smått och gott! AVT-träning, marknad, vägning/mätning hos BVC mm. Bra vecka!
 
Lowis med sin söta toffs

Kommentarer
Postat av: Lars Lundberg

Finns det inget ställe här i staden där mman kan byta Lowas kläder mot en billig penning, kan tänka mig att hela tiden köpa nytt, blir dyrt, kanske det finns genom Öpnna Förskola eller om dom vet.
M.vh. Lars

Svar: Jag vill spara hennes kläder till nästa bebis
Emma Simonsen

2012-10-08 @ 22:50:48
URL: http://klippare.blogspot.com
Postat av: Lars Lundberg

Ja det är ju ingen dum idé, bra tänkt. M.vh. Lars

2012-10-09 @ 17:24:04
URL: http://klippare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0