39.6

Lillan var gnällig med all rätt! Efter att ha sovit i 2 timmar vaknade hon och var varm som ett element! Jag fick en chock när jag bar upp henne. Kokade bokstavligt talat!

Tog tempen som låg på 39.6. En Alvedon, lite saft och kakor så var hon som vanligt igen. Härjar och är pigg men vill helst inte vara ensam utan att sitta i mammas knä är bäst <3

Hon verkar inte ha ont någonstans och är inte snorig så jag hoppas verkligen att det är tänderna som spökar! Hon har faktiskt varit lite lös i magen så ja, vi tror på det nu.

Vi har fikat framför lite klipp på datorn och nu sitter vi i soffan och myser. Jag ska snart värma lite mat till henne, hoppas hon får i sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0