Effektiv

Man hinner med mycket när man har en morgonpigg tjej. Upp klockan 6 i vanlig ordning ( dom där mornarna som höll enda fram till 7 - 8 är som bortblåsta ) Välling till Lowa och gröt till mig och sen drog jag igång! Hängt in tvätt, tvättat, hängt tvätt, plockat, dammat, dammsugit, torkat golv, lagat mat och matlådor. Effektiv morgon minst sagt.
 
Lowan sover middag just nu och jag kikar bara in och säga hej lite fort. Jag ska byta om och sätta på lite kaffe. Vi får nämligen besök här snart. Emma, Vincent, Anna och Oliva kommer hit för just lite kaffe och lek ♥ Ska försöka få lite fina kort på dom alla tre tillsammans som isåfall kommer upp ikväll.
 
Här va de inte stora.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0