Lillfisen

Jag var helt hundra på att natten skulle bli katastrof men nejdå. Lowa somnade vid 7 och sov enda till 1! :) Jag var lite orolig över om jag skulle väcka henne för och ta temp och ge vätska men bestämde mig för att låta henne sova. Sömn är ju ändå den bästa medicinen.

Hon fick flytta in till våran säng då hon vaknade och somnade om ganska så fort så jag ska absolut inte klaga! :) Idag har hon fortfarande ganska hög feber, ligger runt 39. Vill inte äta utan bara dricka sin välling.

Hoppas innerligt att hon piggnar till sig till i morgon. Annars ringer jag nog till vårdcentralen så de får kika på henne. Dumt att jag åker till Ullared natten till lördag. Känna ju sådär och lämna henne om hon är sjuk, men det ska nog gå bra!

Lowis sover nu och jag ska göra detsamma. Mormor är här och håller oss sällskap idag och hjälper till. Så glad att vi har henne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0