Marknad

Min lilla toka ♥
 
Ensam en vardagskväll händer inte ofta men idag jobbar Mattias eftermiddag/kväll så jag och Lowa har varit ensamna hela dagen och kvällen. Hon somnade gott som vanligt vid 7 tiden efter att ha tränat på att gå riktigt ordenligt. Det kommer mer och mer nu och det är så kul att se! Hon blir så stolt och vill att mamma och pappa ska klappa händerna och tjoa när hon är så duktig :)
 
Under dagen har vi varit nere på marknaden en sväng tillsammans med mormor, farmor, gammelmormor, Anna och Olivia. Till en början var det så kallt så det var inte ens roligt att gå där men efter någon timma så blev det bättre. Hittade inget speciellt, som vanligt! Många går ner för att köpa marknadsgodis men urk, jag gillar det verkligen inte! Lowisen fick en ny mössa med hennes namn på som fick högsta betyg! När vi kom hem ville hon inte ens ta av sig den.
 
Jag ska hoppa i säng nu och vänta på Mattias som snart är hemma. KRAM! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0