Torsdagskväll

Fy vilken tråkig torsdag vi haft jag och Lowa. Vi har inte gjort någonting alls! Jag har känt mig så trött och sov tom middag tillsammans med Lowa vilket händer väldigt sällan! Det är tur att vi har randii hos oss, då har vi varit tvugna att gå ut och ta några promenader. Vi åkte iallafall iväg till Karlstad i eftermiddags för AVT. Vi fick se ett "diagram" över hur det går för Lowa och hon ligger högt över vad som "förväntas" och det värmer gott i hjärtat över att det går så bra för henne.
 
Jag ska snart ta med mig randii ut på en kort promenad och sen får det bli sängen. I morgon väntas förhoppningsvis en lite roligare dag! Kvällen kommer iallafall bli roligare, då får vi fin besök!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0