Valborg

Jag satt i soffan och kikade på telefonen igår kväll när de på tv säger att det är valborg i morgon! ( Idag ) Det hade jag missat totalt! Vi brukar iofs inte fira det på något speciellt sätt men det är ändå lite mysigt att åka iväg och titta på brasan. Speciellt nu när vi har lilla Lowa! Tyvärr tänder de brasan så sent, vid halv 8 och Lowa lägger sig klockan 7, men jag la henne lite tidigare nu på förmiddagen och hoppas att jag kan få henne att sova en kortis i eftermiddag också så ska hon nog klara av att vara vaken lite längre ikväll.
 
Lowa sover nu, och jag ska passa på att plocka lite här hemma innan vi ska iväg till mitt jobb en snabbis. Efter det blir det mellis och en cykeltur med Lowas nya häftiga cykel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0