1 årsdag

Vi testar detta en sista gång nu tycker jag! Vill ju så gärna blogga men ändå så blir det inte av. Men ja, en sista gång nu då! :)
 
Min stora lilla tjej har hunnit bli 1 år! Fast det var ju faktiskt ett tag sen så nu är hon redan 13 månader. Skrämmande så fort tiden går! Tänkte visa lite bilder från hennes 1 årsdag och hennes 1 årskalas. På hennes 1 årsdag, den 4e december så väckte vi henne med välling, kaka, saft och paket. Hon var helt till sig och skrattade hela tiden :) Senare på eftermiddagen kom familj och släkt och grattade henne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördagen efter, den 8e hade vi hyrt lokal och hade ett kalas för Lowa. Släkt och vänner kom och grattade henne! Det var en så fin dag och jag är så glad över alla som kom ♥ Min kusin och hans flickvän sjöng barnvisor och spelade gitarr vilket var pricket över i'et! Alla sjöng med och stämningen var på topp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0