3 månaderskontroll

Klockan 5 i natt/morse styrde vi bilen mot Huddinge. Resan dit gick bra! Lowa sov större delen av resan och när hon var vaken lekte hon bara. Världens snällaste bebis! Undra hur länge jag kommer säga och skriva bebis?! Antagligen tills hon är 13 år och svär åt mig för att jag säger det, hihi.
 
Kontrollen gick bra! Vi började hos ingengören. Höjde inte så jätte mycket eftersom Lowa faktiskt visar att hon hör väldigt bra. Hon pratar och kan säga några ord, och hör oss från andra rum så vi kände att vi inte ville höja något speciellt. Efter det var det dags för hörseltestet! Lowas resultat visar samma som förra gången, något sämre, men det var inte alls konstigt! För det första så såg både vi och audionomen att Lowa inte brydde sig om ljuden. Hon fick många roliga leksaker som var mer intressanta än de där pipande ljuden :) Och vi får tänka lite på att hennes resultat sist, och nu är väääldigt bra för att bara ha hört i 3 månader! Fantastiska lilla tjej ♥
 
Sista mötet var hos logopeden. Det gick också bra och Lowa visade klart och tydligt att hon hörde på alla ljud! När vi var klara där tvärdäckade Lowa. Vi packade in oss i bilen och körde hemåt.
 
Lowa ligger och sover gott sen ett par timmar tillbaka. Mattias är och tränar och jag njuter av ensamheten framför tvn. Lite kik på hus nu och heminredning, min nya hobby, hehe. Kram!
 
 
 
 
Minnen ♥

Kommentarer
Postat av: Kusin Mikaela

Det är så roligt att det går bra för er fina tjej! :)
Kram på er!

2013-01-15 @ 20:00:42
URL: http://madebyraven.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0