Babysim

Vi har haft en riktigt bra torsdag jag och Lowisen. Mormor och morfar kom hit en stund på förmiddagen och hjälpte mig borra upp lite saker här hemma. Är så nöjd med Lowas rum och med vårat sovrum. Det är bara en ny soffa och nya köksmöbler som behövs så är jag nog ganska nöjd med resten av hemmet också :) På tal om hem så går jag och Mattias i husdrömmar. Vi är så sugna på hus! Hoppas innerligt att jag kan hitta mig ett jobb nu till sommaren så ska nog inte hus dröja allt för länge.
 
Annars idag har vi varit ute på en promenad, druckigt kaffe hos gammelmormor och nu ikväll har vi varit på babysim. Det är tredje omgången för Lowa och hon verkligen älskar det! Lyser glädje i ögonen på henne. Hon somnade gott för någon timma sen och jag sitter och små kikar på premiären av Sveriges roligaste klipp. Ska kila ut med Neo om en stund och sen väntar sängen. Vi hörs i morgon ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0